Ogarniamy tematy takie jak:
- wymiany rozrządów w silnikach B207 (oczywiście na ori blokadach)
- wymiany wtryskiwaczy oraz turbosprężarek
- montaże wydajniejszych intercoolerów typu FMIC/do88
- naprawy bieżące – oleje, filtry, płyny
- dynamiczna i statyczna wymiana płynu ATF w skrzyni biegów (automat)
- serwis układu hamulcowego (w tym upgrade hamulców 285/302/314mm oraz tył 278/292mm)
- naprawy układów zawieszenia – amortyzatory, tuleje wahaczy, łączniki, stabilizatory itd.
- naprawa/regeneracja głowic – głównie w zw. z uklepanymi gniazdami zaworowymi w poliftach
NIE wymieniamy sprzęgieł! (niska efektywność czasowa)
Jeśli Twoje auto będzie wymagać pozostawienia go na 1-2 dni w warsztacie… dostajesz zastępcze, którym spokojnie wracasz do domu/jedziesz gdzie chcesz. Tym autem jest rzecz jasna pomodzony SAAB 9-3 2.0t A/T (i kilka innych :)), warunek tylko jeden – dostajesz czysty i zatankowany i taki – lub lepszy – ma do nas wrócić 🙂